شروط الاستخدام

المواد المنشورة على بيسخاي متاحة للكل، لازم عشان تنقل مقالة أو أي موضوع أنك تنسبه لبيسخاي. ممنوع استخدام المواد الموجودة لأي عمل تجاري. وممنوع برضه أنك تحور وان تغير ف النص.

موقع بيسخاي بيرحب بأي تعليقات وبيأكد أنها مبتعكسش وجهة نظر بيسخاي ومعليهاش أي مسؤولية . ممكن للموقع أنه يمسحاي تعلبيق أو أي جزء من تعليق إذا خالف القوانين اللي بيخضعلها الموقع، أو لو كان التعليق فيه تحقير أو إعلان أو خبر مش حقيقي أو تحريض على العنف، أو في كلمات عنصرية أو طائفية أو مخالفة لحقوق الملكية الفكرية. وممكن لأي قارئ أنه يبلغ عن أي مخالفة.

 سياسية الخصوصية

بيسخاي ملتزمة بأنها تحافظ على خصوصيات القراء والمستخدمين. بدخولك على الموقع فيه بينات بنعرفها زى نوع الجهاز اللى بتستخدمه وال IP بتاعك. كمان بنستخدم ال ملفات ال cookies. وممكن لأي قارئ أنه يدخل لمعظم أقسام وصفحات الموقع من غير مايكشف عن هويته أو أي بينات شخصية تانية. ممكن نجمع شوية بيانات زي الاسم أو الإيميل، في حالات معينة، دا بعد ماناخد موافقة صاحبها، زي الاشتراك في التحديثات اللي بتتبعت بالميل. وبالبيانات دي هتفضل سرية ومش هنبيعها أو نخلي أي حد يشوفها إلا بموافقة صاحب البيانات، أو ف الحالات اللي بيسمح فيها القانون.